Friday, July 31

Bahasa Melayu Aku.

Answer only in MALAY!

Macam sangat seronok saje.

1. Bekas kekasih saya adalah :
jejaka jejaka yang baik dan tulus. :)

2. Saya sedang mendengar :
bunyi papan kekunci komputer rakan kerja aku yang berbunyi "tik tik tak tak tik tek tak !"

3. Mungkin saya patut:
berhenti tabiat buruk aku yang suka sangat minum Coke.

4. Saya suka :
pergi hutan trekking. betapa lama sudah takde peluang untuk saya menikmati kecantikan & kehijauan bumi ini. :(

5.Sahabat-sahabat baik saya :
awek awek yang umur sudah tua tapi perangai masih tak matang! namun sebab itulah saya tersangat sayang pada mereka.

6.Saya tak paham :
loghat rakan kerja aku yang dari Siam & India.

7.Saya kehilangan :
ukuran pinggang aku yang 24inchi ketika umur 17 tahun!

8.Ramai yang berkata :
Aku ni pendiam sangat. akakakakkaak. ade ke?

9.Makna nama saya :
terlalu murni dan telus sampai aku pun dah tak ingat. :)

10.Cinta itu adalah :
kombinasi perasaan hormat, sayang, kekaguman tambahan dengan kehormatan dan penjagaan yang tak terhingga? (allerr... ape ni)

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
mengorek hidungnya. EEEKKK!!!

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
ayat selamanya adalah suate ayat yang sangat panjang dan bosan.

14.Telefon bimbit saya :
telahpun diberi pakej "makeover"...er... perubahan penampilan kot?

15.Bila saya terjaga dari tidur :
saya tertidur balik la! letih tao? sial...

16.Saya paling meluat apabila :
tertengok orang tu mengorek hidungnya!!

17.Pesta/Parti adalah :
benda yang tak same lah. Pesta ade badut yang menakutkan dan makanan dan permainan dan banyak lampu. Perti tu, ada banyak orang juga dan makanan juga... tapi kebanyakan orangan mabuk :)

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
anjing kecil. Bibi aku yang baru datang 6 tahun lalu.

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
zaman persekolahan saya. aaahhh... rindunye...

20.Hari ini :
hari yang sangat malang sebab KTMB menghampakan saye sekali lagi.

21.Malam ini saya akan :
cuba meluangkan masa untuk tengok wayang.

22.Esok pula saya akan :
bawa anak saudara saya pergi berenang!

23.Saya betul-betul inginkan :
perlancongan yang menakjubkan di luar negara eropah

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
allah.... buruknye muka saye hari ni. apasal pucat? rambut kusut macam penyapu lagi.

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
tak nak. nak bilik saye. katil saye. bantal saye.

26.Makanan Barat atau Jepun :
barat... sebab ade daging. (macamana nak kurus macam ni?)

27.Bilik yang terang atau gelap :
gelap dengan lampu lampu malap. che waahhh... romantis nye...

28.Makanan segera adalah :
makan yang diidamkan oleh saya sekian lama.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
tolong la... pukul 3! deadline siut.

30.Siapa yang anda nak Tag?
siapa siapa yang berbahasa melayu karat!

wahahahha. tengok. bahasa aku fasih jugak? :)

No comments:

voices of new malaysia

15Malaysia